söndag 4 november 2012

Handarbete

 
Mitt andra projekt som jag gjorde var en filt till min ena syster (Doris mamma). Hon ville ha en likadan filt som jag hade gjort till Doris, fast i andra färger. Då min syster är väldigt glad i färger valde vi att göra filten i vitt, blåoch rosa. Hon ville även ha den i födelsedagspresent, vilket var toppen för då hade jag lite press på mig att sitta och virka på filten. Tyvärr kom det annat ivägen, historia kursen som jag läste den terminen var överjävlig och tog väldigt mycket tid och sen så flyttade jag och min kära pojkvän till vår första gemensamma lägenhet.
Det tog ett litet tag men klar blev den i alla fall, kära syster fick den filten i julklapp istället. Det kan tilläggas att hon fyller år i oktober, så att filten blev inte allt för mycket försenad.
 
Hösten 2010

Inga kommentarer: